Kasa Zespołu Szkół Integracyjnych
Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady
w roku szkolnym 2014/2015
w Zespole Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Radomiu
- Zapisu dziecka na obiady dokonuje się razem z wniesieniem opłaty za dany miesiąc z góry. Brak wpłaty w terminie jest równoznaczny z rezygnacją z obiadów.
- Opłat za obiady dokonuje się z góry w kasie szkoły lub na konto zgodnie z poniższymi zasadami:
a) Kasa ZSI czynna:
w miesiącu | w dniach | w godzinach |
wrzesień 2014 (obiady od 08.09) |
02-05.09.2014 | 8.00-16.00 z tym że 05.09.2014
do godz. 12.00
|
październik 2014 | 8.00-10.00 12.00-15.30 |
|
listopad 2014 | 18-24.10.2014 | jak wyżej |
grudzień 2014 | 18-24.11.2014 | jak wyżej |
styczeń 2015 | 02-09.01.2015 | 8.00-16.00 z tym że 09.01.2015
do godz. 12.00 |
luty 2015 | 8.00-10.00 12.00-15.30 |
|
marzec 2015 | 18-24.02.2015 | jak wyżej |
kwiecień2015 | 18-24.03.2015 | jak wyżej |
maj 2015 | 14-20.04.2015 | jak wyżej |
czerwiec 2015 | 18-24.05.2015 | jak wyżej |
b) KONTO ZSI: PKO S.A. II o/Radom 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056
- przelew należy przesłać najpóźniej na 2 dni przed zamknięciem kasy w danym miesiącu, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym kwoty z kasjerką !!! z podaniem klasy i nazwiska dziecka oraz miesiąca za który wnoszona jest opłata.
- w razie opóźnienia przelewu – o terminie wpisania ucznia na listę uprawnionych do korzystania z obiadów na dany dzień decyduje dzień i godzina otrzymania przez kasjerkę lub intendentkę pisemnego potwierdzenia wykonania przelewu lub informacji na wyciągu bankowym o wpływie należności na konto ZSI, zgodnie z zasadą, że intendentka dokonuje podliczenia uprawnionych do obiadów na dany dzień - dzień wcześniej o godz. 12-ej
- Odpisów z obiadów z tytułu nieobecności dziecka w szkole dokonuje się
najpóźniej dzień wcześniej do godziny 12-ej, osobiście lub telefonicznie u intendentki:
tel. 48 363 22 15 (sekr.) wew. 105
- Odpisy są rozliczane po zakończeniu danego miesiąca z najbliższej opłaty za obiady.
- Od klasy czwartej szkoły podstawowej uczniowie wchodzą na stołówkę za okazaniem karnetu. W razie braku karnetu można przedstawić dowód opłaty za obiady w kasie (kwitariusz przychodowy) lub przelewem na konto (potwierdzenie przelewu – z adnotacją i podpisem kasjera). Istnieje również możliwość sprawdzenia uprawnienia do korzystania z obiadu przez osobę dyżurującą na stołówce na liście obiadowej. Duplikatów zagubionych karnetów nie wydaje się!!!
- W razie przyznania dofinansowania do obiadów z pomocy społecznej rodzice/opiekunowie zobowiązani są do jak najszybszego dostarczenia stosownej decyzji do Kasy lub intendentki.
- Wysokość stawki obiadowej: za jeden obiad dwudaniowy – 4,00 zł.
- UWAGA! Nieterminowość wnoszenia opłat dezorganizuje pracę Działu Kadr, Księgowości, Kasy oraz intendenta, powoduje nieporozumienia, pomyłki na listach uprawnionych do korzystania z obiadów oraz w naliczaniu odpłatności!